Apelul de urgenta


Ce trebuie sa conțină!

Pentru un raspuns mai rapid al echipelor Salvamont, in momentul cand anuntam un apel la dispeceratul national 0SALVAMONT sau la 112 trebuie sa comunicam urmatoarele:

  • Natura accidentului
  • Numarul de victime
  • Zona in care se afla
  • Date despre victima(e) daca se cunosc
  • Starea victimei
  • Numele celui care da telefon.
  • Numarul de telefon de unde se suna.

Indiferent de natura accidentului incercati sa raspundeti cu calm intrebarilor puse de operatorul de la dispecerat.
Chiar daca unele intrebari par absurde ele fac parte dintr-o procedura ce ajuta operatorul sa trimita cea mai apropiata echipa si aceasta sa fie utilata corespunzator.

Nu lansati apeluri false desi ar parea un mijloc de distractie, acestea pot tine ocupate echipe de salvatori si persoane care au nevoie de ajutor sa nu beneficieze de ele.
Apelurile false la serviciile de urgenta se pedepsesc conform legii.
Daca solicitati doar informatii puteti suna la 0salvamont, dar de preferat ar fi sa sunati direct la formatia din zona respectiva, pentru a nu tine dispeceratul ocupat.

Anunțuri
  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: